Qei me amat, amat et canem meum - Aki engem szeret, szereti a kutyámat is." (Clairvaux-i Szent Bernát)

2011. június 12., vasárnap

A nap fénypontja a délutáni séta. Természetesen labdakereséssel kezdődött. Aztán amikor feldobja gazdi, én elkapom, Nagyon élvezem ezeket a játékokat! :)





A délután nem igazán volt a legjobb. Fürdenem kellett! Nagy nehezen összeszedtem azokat a szagokat, amelyekkel egy tisztességes kutyának rendelkeznie kell. Moncsi meg csak úgy, azt mondja, hogy: - Tündérke, fürdés, mert kutyaszagod van!!! Milyen lehetne már?! :) Elvégre kutya vagyok! Ilyenkor nem válik be a bújás, a szelektív hallás, hopp, ugrani kell a kádba. Utána ismét "dolgozhatok", hogy összeszedjem azokat a jó kis kutyaszagokat. Igaz, szép vagyok most és illatos ... már akinek ez tetszik! :)

Nincsenek megjegyzések: